تبلیغات
BLACK - GAMES - سازندگان Forza Horizon: هنوز کارهای بیشتری میتوان با 360 انجام داد.
اخبار روز و مسائل مربوط به بازی های رایانه ای و کنسول ها(PC,XBOX360,PS3,WILL,PSP,3DSو...)
تاریخ : جمعه 19 آبان 1391
نویسنده : Yousef Ayoubi



پس از عرضه Forza Horizon تقریبا کمتر منتقدی در دنیای گیم مخصوصا در سایتهایی که به لحاظ تکنیکی بازیهارو مورد آنالیز قرار میدن پیدا میشه که به تمجید و تعریف از گرافیک این بازی نپرداخته باشه...
اشاره به تکنیکها و ترفندهای فوق العاده برای نمایش حجم وسیع و پر جزئیات از محیط بازی و ترسیم دورنماهای قابل دسترسی به طول 20 کیلومتر , نور پردازی کامپلکس و ولیومتریک و رفلکشن (image-based lighting) کاملا ریل تایم , شیدر مدلها و از همه مهمتر سیستم آنتی آلیاسنیگ (ضد دندونه ) منحصر به فرد بازی که 4XMSAA رو به همراه FXAA همزمان با هم اعمال میکنه و جلوه های زیبا و بی نقصی ارائه میده ,بخشی از موارد تکنیکی هستند که در مصاحبه ای که بخش digital foundry سایت Eurogamer با سازندگان Forza Horizon انجام داده در مورد اونها بحث شده.

برای مشاهده توضیحات به ادامه ی مطلب بروید»»»



در گوشه ای از این مصاحبه DF در مورد اینکه به عنوان یک بازی اختصاصی اونها (استودیوی Playground) چه مقدار از این فرصت در جهت توسعه بازی بر اساس به کارگیری قابلیتهای Xbox 360 و نقاط قوت سخت افزار اون بهره برداری کردن سوال کرده که در جواب Alan Roberts بعد از اشاره به مزایایی که از بابت تمرکز روی یک پلتفرم واحد برای اونها به وجود اومده به این مسئله اشاره کرده که :
"ما دریافتیم (در خلال ساخت بازی )که میتوانیم توان بسیار بیشتری از ایکس باکس 360 استخراج کنیم و هنوز هم احساس میکنیم که کارهای بیشتری میتوانیم با آن انجام دهیم"











موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر بازی ها ,
برچسب‌ها: سازندگان Forza Horizon: هنوز کارهای بیشتری میتوان با 360 انجام داد. , بازیForza Horizon , سازندگان بازیForza Horizon: هنوز کارهای بیشتری میتوان با 360 انجام داد. ,

آخرین مطالب