تبلیغات
BLACK - GAMES - ناگفته های Metal Gear Solid: Rising از زبان Kojima Productions
اخبار روز و مسائل مربوط به بازی های رایانه ای و کنسول ها(PC,XBOX360,PS3,WILL,PSP,3DSو...)
تاریخ : پنجشنبه 9 آذر 1391
نویسنده : Yousef Ayoubi


Metal Gear Solid: Rising باس های قابل بازی زیادی داشت حتی تعدادی از آنها بهترین باس هایی بودند كه در طول سری بازی های متال گیر طراحی شده بودند اما متاسفانه هیچ كدامشان این شانس را نداشتند كه پایشان به بازی اصلی برسد.
زمانی كه ساخت بازی به Platinum Games واگذار شد و به Metal Gear Rising: Revengance تغییر نام پیدا كرد طراحی این كاراكتر ها به اوج خودشان رسیده و در یك مصاحبه Kojima Productions از ناگفته هایش در مورد این عنوان سخن به میان آورده است .

برای مشاهده ی توضیحات به ادامه ی مطلب بروید»»»


در مصاحبه ای كه OPM با انها داشته Yuji Korekado تهیه كننده ی Kojima Productions از نقشه هایی كه قبل از واگذاری این عنوان در سر داشته صحبت كرد.
نوشتن داستان بازی كاملا تمام شده بود وطراحی كانسپت باس های بازی هم به پایان رسیده بود.طراحی مراحل مرتبط با آنها هم تمام شده بود و پروسه ی ساخت بازی به نقطه ای رسیده بود كه میشد آن را به صورت جداگانه بازی كرد اما ما نتوانستیم بنیان اصلی داستان را با سایر اجزایش تلفیق كنیم و در پایان بازی ناتمام ماند.
اگر بخواهیم كمی از خودمان تعریف كنم باید بگویم كه به نظر ما در بعضی موارد ما توانسته بودیم بهترین باس های سری بازی متال گیر سالید را طراحی كنیم ولی Saito یكدفه آمد و گفت كه ما به هیچ وجه از این باس ها در بازی استفاده نخواهیم كرد و این شد كه دیگر شما نمی توانید هیچوقت این باس ها را ببینید.
وی همچنین نظرش را در مورد اینكه چرا باس های بازی محدود شدند گفت:
ما نمیتوانستیم مثل Platinum Games بر روی اكشن خالص تمركز كنیم البته به نظر من Metal Gear Rising: Revengeance هم چه از نظرباس ها و كاراكترها وچه از طراحی بازی خیلی مبتكرانه و منحصر بفرداست.
از دید یك بازی اكشن باس های شما هم بایستی از نظر دینامیكی و فیزیكی با سبك بازی همخوانی داشته باشند به همین دلیل به نظر ما باس های فعلی این بازی بی نظیر هستند و همخوانی زیادی با دنیای متال گیر دارند و امیدواریم كه شما دوستان هم همین حس را نسب به آنها داشته باشید.
در مقایسه باس های قدیمی این عنوان با باس های فعلی بازی كارگردان استودیوی Platinum Games اقای Keiji Saito افزود :
همان طور كه Korekado گفت باس فایت های بازی فعلی با باس های قبلی آنها تفاوت بسیار زیادی دارند و در بازی كه قبلا Kojima Studios در دست داشت چاشنی های زیادی از سبك مخفی كاری وجود داشت اما اكنون همه ی آنها حذف شده است. حالا ما یك بازی اكشن داریم كه خون تازه ای به آن تزریق شده و Platinum Games به شما این اطمینان را می دهد كه ایده های نوآورانه ی زیادی در آن خواهید دید.



موضوعات مرتبط: بازی ها و کنسول ها , اخبار کنسول ها و PC , اخبار بازی , اخبار PC , اخبار ساندگان بازی و شرکت ها ,
برچسب‌ها: اخباربازی , اخباربازی ها , ناگفته های Metal Gear Solid: Rising از زبان Kojima Productions , ناگفته های بازی Metal Gear Solid: Rising از زبان Kojima Productions ,

آخرین مطالب